Információ az adatok mélyén…

Képzeld el, hogy egyik napon új munkát kapsz, mint adatszakértő vagy mint elemző munkatárs. Első feladatként szeretnék tudni a marketingesek, hogy az év mely részeire mekkora marketingtevékenységet és költségvetést időzítsenek. Itt rávághatod, hogy a november és a december a nyerő hónap, oda tartalékolják a nagy pénzt. Hiszen jön a karácsony, ezt mindenki tudja. De az üzleti életben ennél pontosabb adatokra van szükség. A jó döntéshez a legpontosabban tudnod kell, hogy mennyi az annyi. Arról nem beszélve, hogy a decemberi kampányolás nem biztos, hogy a legsikeresebb lenne például az energiaitalok piacán. Tehát szükséged van adatelemzésre. Kezdetnek a tavalyi megrendelések eloszlását szeretnénk megtudni…

Érdekel, hogyan oldottam meg ezt az üzleti problémát? Olvass tovább a Microsoft Student Partner blogon…

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg az ismerőseiddel! Szólj hozzá!
  •  
  •  
  •   
  •  

A szerzőről

A cikk szerzője online marketing és IT ismereteinek kombinálásával, egyedi látásmódjával segít vállalkozóknak és szervezeteknek bevételeik növelésében. Nem ismer lehetetlent, szereti a változatosságot. Szabadidejében kutyákkal játszik, sportol vagy a barátnőjével van.

Vélemény, hozzászólás?