Énmárka könyv az asztalon

Könyv: Énmárka | Vélemény | JOHN PURKISS DAVID ROYSTON-LEE

Az Énmárka – Tedd eladhatóvá magad az interneten című könyv arról szól, hogyan építsünk személyes márkát? Hogyan növelhetjük az ismeretségünket az interneten? Ezt viszont egy egészen új megközelítésben, a személyiség oldaláról és nem a gyakorlati oldalról közelíti meg.

Az előző könyvajánló bejegyzés után, ami színtiszta számítástechnika témájú volt, az énmárka című könyv ezzel szemben tiszta marketing.

A könyv nem arról szól, hogyan posztolj üzenetet a Facebook oldalon. Nem arról szól, hogy milyen legyen a weboldalad. A “Big picturet

A könyv arról szól, hogyan találd meg a hivatásod és a küldetésed az életben. Ha pedig ez megvan, akkor megmutatja, hogy milyen személyiségjegyek kiemelésével tudod ezt hitelesen bemutatni a külvilágnak.

A hitelességről és a kapcsolatok könnyebb kiépítéséről szól, mindig egyes fejezetet esettanulmányokkal és gyakorlati feladatokkal kiegészítve. A könyv bemutatja a történetmesélés alapjait és a marketing archetípusokat hívj segítségül énmárka építéshez.

Énmárka köny hátlapja

Összegzés az Énmárka – Tedd magad eladhatóvá az interneten is! című könyvről

Ez Énmárka könyvet ajánlom azoknak, akik szeretnék jobban megismerni saját magukat. Azoknak is ajánlom, akik nem tudják, hogy milyen karriert akarnak.

Kifejezetten tetszett a könyvben, hogy külön részt szentelt a célünk, a küldetésünk, a hivatásunknak megtalálására.

Ha már körvonalazódik előtted hogy mivel szeretnél foglalkozni vagy még csak most alakul ki és nem látod pontosan az utad, akkor ez a könyv segíteni fog.

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg az ismerőseiddel! Szólj hozzá!
  •  
  •  
  •   
  •  

A szerzőről

A cikk szerzője online marketing és IT ismereteinek kombinálásával, egyedi látásmódjával segít vállalkozóknak és szervezeteknek bevételeik növelésében. Nem ismer lehetetlent, szereti a változatos kihívásokat és állandóan új ötletei vannak. Szabadidejében kutyázik, edzeni van vagy a barátnőjével túrázik.

Vélemény, hozzászólás?