Kisvállalati marketing biblia könyv borító

Könyv: Kisvállalati marketing biblia| Vélemény | Wolf Gábor

A Kisvállalati marketing biblia című könyv volt az első könyvem, amit marketing témában olvastam, amikor még évekkel ezelőtt a szárnyaimat bontogattam és ismerkedtem a marketing területtel. Milyen ez a könyv valójában?

A hagyományos, szerintem mindenki által ismert egyetemi tananyag, a Marketingmenedzsment című kötet után igazán felüdülés volt, amikor egy barátom kölcsönadta ennek a marketing könyvnek a 2014-es kiadását. “Ezt olvasd el, ha valódi, használható marketing tudást akarsz és nem csak elméletet!”

Az elején szkeptikusan fogadtam, mert az első fórumos keresések során lehúzták a könyvet.”Nem működik. Túl egyszerű. Butáknak készült.” Ahan, ez egy jel. Ha valamit ennyire utál a mainstream, akkor azt el kell olvasni.

Marketing területen azt vettem észre 2014-ben, hogyha van egy szakértő, akkor az általan használt módszer A Módszer. A szent grál. Másként nem lehet. Nincs ezzel baj, az viszont nagyon eltaszított a magyar marketing területtől, hogy a saját módszer igazolása érdekében kőkeményen ment a másik fikázása. Ez pedig nekem egyáltalán nem szimpatikus. Értem én, hogy kicsi a piac, de nem egymás lenyomásával kell jónak tűnni, hanem egymás előzésével.

Szóval jól lehúzták Wolf Gábor könyvét és ez már önmagában arra sarkallt, hogy elolvassam.

Ez az egyik legjobb döntésem volt. Nyugodtan mondhatom, hogy a kezdeti, akkori munkahelyemen elért sikereimet jelentős részben köszönhettem a kisvállalati marketing biblia című könyv tanácsainak és módszereinek.

Az egyetemi, száraz elméleti marketing helyett olyan gyakorlati alapot adott, amit azonnal tudtam kamatoztatni. Azóta persze sok víz lefolyt a Dunán, de mindenkinek szoktam ajánlani ezt a könyvet. (Nem, ez nem egy fizetett blogbejegyzés)

Vélemény a kisvállalati marketing biblia című könyvről

Az egész könyv tele van gyakorlati tanácsokkal és érthető, jól illusztrált példákkal. Elolvasása után rögtön a tettek mezejére lehet lépni. Amikor először elolvastam, már egy tucatnyi ötletet jegyzeteltem fel magamnak.

A szerkezete jól tagolt és egyszerű a szó pozitív értelmében. Bárki számára érthető, azonnal használható tanácsokat ad.

Vállalkozóknak kötelező olvasmány. Marketingeseknek is ajánlott, soha nem lehet tudni, hogy az ember miből tanul újat.

Ott kell lennie a polcon az üzleti könyvek között.

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg az ismerőseiddel! Szólj hozzá!
  •  
  •  
  •   
  •  

A szerzőről

A cikk szerzője online marketing és IT ismereteinek kombinálásával, egyedi látásmódjával segít vállalkozóknak és szervezeteknek bevételeik növelésében. Nem ismer lehetetlent, szereti a változatos kihívásokat és állandóan új ötletei vannak. Szabadidejében kutyázik, edzeni van vagy a barátnőjével túrázik.

Vélemény, hozzászólás?