szemleletvaltas-growth-mindset-konyv-velemeny

Könyv: Szemléletváltás | Vélemény | Caros S. Dweck

Mit gondolsz, Michael Jordan hogyan lett ennyire sikeres kosárlabdázó? Hogyhogy Einsteint megbuktatták matekból? Honnan van embereknek kitartásuk ahhoz, hogy a 3. vállalkozás bukása után újra belekezdjenek egy negyedikbe és milyen hatással lesz a gyerekeidre, ha dicséred őket? Carol Dweck szerint kétfajta embert különböztetünk meg. Az egyik a rögzített szemléletű ember, aki azt gondolja, hogy a […]

Bővebben

lean-szemlelet-konyvajanlo-velemeny

Könyv: Lean szemlélet | Vélemény |Daniel T. Jones , James P. Womack

A Lean szemlélet című könyvet nagy lelkesedéssel vettem a kezembe, ugyanis néhány éve még a munkaerőpiaci csapból is a lean szemlélet folyt. Úgy gondoltam, hogy ez egy nagyon hasznos tudás lesz számomra.  Nagy lelkesedéssel kezdtem hozzá ennek a könyvnek az olvasásához, majd ahogy egyre mélyebben haladtam a tartalomban, egyre jobban fogyott a türelmem a lelkesedés. […]

Bővebben

miért buknak el nemzetek könyvborító

Könyv: Miért buknak el nemzetek | Vélemény | Daron Acemoglu, James A. Robinson

Vélemény a miért buknak el nemzetek című könyvről A szerzők arra keresik a választ, hogy egyes országok miért gazdagabbak, mint mások? A nyersanyagok miatt? Az agyelszívás miatt? A földrajzi elhelyezkedésük miatt? A könyvben végig valós, történelmi tényeken keresztül mutatják be, hogy a valóságban ez nem ennyire egyszerű és egyértelmű,a végkövetkeztetést azonban nem vonja le. Ezt […]

Bővebben

Kisvállalati marketing biblia könyv borító

Könyv: Kisvállalati marketing biblia| Vélemény | Wolf Gábor

A Kisvállalati marketing biblia című könyv volt az első könyvem, amit marketing témában olvastam, amikor még évekkel ezelőtt a szárnyaimat bontogattam és ismerkedtem a marketing területtel. Milyen ez a könyv valójában? A hagyományos, szerintem mindenki által ismert egyetemi tananyag, a Marketingmenedzsment című kötet után igazán felüdülés volt, amikor egy barátom kölcsönadta ennek a marketing könyvnek a 2014-es kiadását. “Ezt olvasd […]

Bővebben

Énmárka könyv az asztalon

Könyv: Énmárka | Vélemény | JOHN PURKISS DAVID ROYSTON-LEE

Az Énmárka – Tedd eladhatóvá magad az interneten című könyv arról szól, hogyan építsünk személyes márkát? Hogyan növelhetjük az ismeretségünket az interneten? Ezt viszont egy egészen új megközelítésben, a személyiség oldaláról és nem a gyakorlati oldalról közelíti meg. Az előző könyvajánló bejegyzés után, ami színtiszta számítástechnika témájú volt, az énmárka című könyv ezzel szemben tiszta […]

Bővebben