Felugró ablakok és keresőoptimalizálás

A felugró ablakok (pop up) nagyon elterjedtek az utóbbi időben. Onlinemarketing szempontból egy éppen lelépni készülő látogatót vehetünk rá a vásárlásra, ha felajánlunk neki egy nagyobb kedvezményt.  Kétségtelen, hogy ez is egy a marketing eszköztárból. A webáruház üzleti modelljétől függ, hogy alapból nyújt kedvezményt és ezzel mindenkit elér vagy a felugró ablakokban érvényesíthető kedvezményt tartja […]

Bővebben

Honnan tölthetek le ingyen, szabadon felhasználható képeket a weboldalamhoz?

Általános tévhit, hogy az internetre feltöltött képek a “közkincs” kategóriába tartoznak, pedig a valóságban az internetes képek szerzői jogi kérdései nem ilyen egyszerűek. Rövid összefoglaló arról, hogy mire kell figyelned az internetes képek felhasználásával kapcsolatban: Minden fotó és kép felhasználásához szükség van a szerző engedélyére és az engedélyért kötelező a szerzői jogdíj fizetése. Kivételek a szabad felhasználás esetei. Magáncélra […]

Bővebben

Van értelme a keresőoptimalizálásnak? | Vélemény

A keresőoptimalizálás átverés? Van-e értelme a keresőoptimalizálásnak? Mi az a keresőoptimalizálás? Erre fogok válaszolni ebben a bejegyzésben. Mi az a keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimization) olyan módszerek és technikák összessége, amelyek segítenek az oldalunknak bizonyos kulcsszavakra vagy kifejezésekre előrébb jutni a népszerű keresők találati listáján. Mi a keresőoptimalizálás célja? A keresőoptimalizálás célja, hogy a […]

Bővebben

HTTPS útmutató kezdőknek

A Google bejelentette, hogy az elmúlt évek gyakorlatát folytatva, még jobban preferálja a biztonságos kapcsolattal rendelkező weboldalakat a sima HTTP-vel szemben. Ennek következményeként akkor is jobb keresési eredményeket fognak elérni a HTTPS oldalak, ha kevesebb link mutat rájuk a HTTP oldalakhoz képest vagy egyébként jobbak a tartalmak. Van néhány feltétel, amit be kell tartania az […]

Bővebben